Nový spořící účet UniCredit Bank

10.04.2012 20:36

Od dubna představuje UniCredit Bank nový spořicí účet PRIMA s výjimečnou úrokovou sazbou 2,5 % p.a., a to bez omezení a dalších podmínek na minimální spořenou částku. Tím se zařazuje mezi nejlépe úročené účty na trhu. Nový účet zavádí moderní pohled na bankovní spoření, jelikož se vyznačuje zcela exkluzivními podmínkami – garancí úrokové sazby až do konce roku 2012. Založení spořicího účtu bude možné v široké síti poboček UniCredit Bank po celé České republice.

 „Připravili jsme pro nové i stávající klienty výjimečnou nabídku zhodnocení finančních prostředků. Kromě exkluzivního úročení, které je jedno z nejvyšších na českém bankovním trhu, mají klienti možnost využívat širokou škálu našich služeb osobního bankovnictví. Navíc máme jedinečnou výhodu. Spořicí účet PRIMA si mohou založit opravdu všichni a to ve všech 130 pobočkách, které jsou k dispozici pro klienty v menších i větších městech po celé České republice,“ uvedl Giovanni Guidi, ředitel osobního bankovnictví UniCredit Bank.

Parametry nového spořicího účtu jsou nastaveny tak, aby nikoho neomezovaly. Účet si může zřídit kdokoli, bez poplatků za založení i vedení, navíc s možností přístupu k naspořené částce okamžitě bez jakékoli výpovědní lhůty. Minimální zůstatek není stanoven a již od první koruny zhodnotí banka klientům tyto vklady atraktivní sazbou 2,5 % p.a. UniCredit Bank garantuje tuto exkluzivní sazbu jako jediná na trhu, a to minimálně do konce letošního roku. Pro pohodlnou obsluhu či zjištění aktuálního stavu účtu je možné využít služeb internetového bankovnictví nebo Banky v mobilu, moderní aplikace pro chytré telefony. Všechny příchozí a dvě odchozí transakce v rámci spořicího účtu Prima má klient každý měsíc zdarma.

Nový spořicí účet podpoří také reklamní kampaň s nejlepší českou tenistkou současnosti. Petra Kvitová se stala ústřední tváří kampaně s podtitulem „Jednou jste dole, jednou nahoře. S námi zvládnete obojí.“.

Chceme představit opravdu reálné bankovnictví pro každodenní život a pochopit potřeby všech našich klientů z oblasti osobního, firemního i privátního bankovnictví. Naším cílem je být klientům oporou jak v dobách příznivých, tak i během období, kdy se jim příliš nedaří,“ říká Jan Chvojka, ředitel úseku Identity a komunikace UniCredit Bank.

 

Tisková zpráva

Zpět